NEAK Igazgatási Szünet
Igazgatási szünet
1/2
Tárgy: Igazgatási szünet
Feladó: Szlancsikné Hrabovszki Mária <szlancsikne.hm@neak.gov.hu>
Dátum: 2022. 12.20. 12:40
Közlemény – Igazgatási szünet
(2022.12.20.)
Ezúton tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Kormány a kormányzati igazgatási szünet
elrendeléséről és a kormányzati igazgatási szünetre alkalmazandó veszélyhelyzeti szabályokról szóló
369/2022. (IX. 29.) Korm. rendelet értelmében 2022. december 22. napjától 2023. január 6. napjáig
igazgatási szünetet rendelt el.
Az igazgatási szünet időtartama nem számít bele, a Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelő (a
továbbiakban: NEAK) előtt folyó hatósági és egyéb eljárások ügyintézési határidejébe, az eljárásokra
biztosított határidők ennyivel meghosszabbíthatók.
Az igazgatási szünet időtartama alatt az ügyintézés és az ügyfélfogadás szünetel, az irodaépületeink zárva
tartanak. Ugyanakkor a sürgős és a betegbiztonságot befolyásoló ügyekben munkatársaink
készenlét és ügyelet formájában elérhetők lesznek.
Fentiekre tekintettel kérjük Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a NEAK munkáját, hatékonyabb feladatellátását
segítendő az igazgatási szünet időtartama alatt – lehetőség szerint – csak ezen, a betegbiztonságot
befolyásoló, halaszthatatlan esetekben forduljanak hivatalunkhoz. Leggyorsabban az elektronikus
levelekre kaphatnak választ.
Az adott területen ügyeletet tartó kollégák elérhetőségéről legkönnyebben a szakrendszerek használatakor
felugró ablakban megjelenő üzenetből, vagy az illetékes kollégának küldött elektronikus levél
válaszüzenetéből tájékozódhat.